pátek 28. listopadu 2014

Vlasy jako od MATTELA!

Myslím si, že málokdo má horší vlasy, než jsem měla já. To opravdu.
A také si myslím, že nikdo nemá lepší vlasy, než mám teď já. A to zatraceně fakt!

Až doposud jsem totiž brala za samozřejmost, že pokud si vlasy (vlastní blbostí) rozhodnu zničit a zesvětlit, tak to proklaté spálení už nikdy nevypiluju. Snad jen nůžkami.
To by mi ovšem nesměla do cesty vstoupit zázračná klinika pro vlasy.

Pokud mám být stručná – ať máte jakkoli poničené, vysušené, spálené, kudrnaté či hrubé vlasy, nemusíte hned sahat po nůžkách, ale zajděte si na uzdravení.
Hned první plus bod – čekárna se samotnou „ordinací“ se vůbec nepodobá strašidelnému lékařskému prostředí, nýbrž luxusnímu salónu s možností nealko drinku, kávy, čaje.

A samozřejmě bod dvě – získáte zdravé vlasy příjemným ošetřením.

Po umytí vlasů vám bude ihned nanesena zázračná kůra, která vlasy vyplní chybějícím kolagenem, keratinem, kyselinou hyaluronovou a dalšími vitamíny. Nyní nastává ta doba, kdy máte možnost poprosit milou Terezku o šálek čaje a vychutnat si tak 20 minut odpočinku.
Následuje smytí a pouhé vyfoukání a vyžehlení vlasů.
Celý proces tak trvá opravdu chvilku a myslím si, že budete zírat jako já.

Víte, jaké vlasy mají ty panenky Barbie od Mattela? Tak TO budete mít na své hlavě!
Já jsem je vždycky děsně ráda česala a pořád jim prohrabávala vlasy, protože něco tak jemného jsem málokdy pocítila.
Pro ty, které si hrály případně s jinými hračkami, tak tu samou strukturu můžete vidět u umělých vlasů v drogerkách u melírů a barev (které jsou taky většinou od lidí ohmatané, protože se jich nikdo nemůže nabažit).

Když tuto metodu budeme chtít srovnat s brazilským keratinem, tak:

• Pokud máte delší vlasy, je tato metoda O DOST LEVNĚJŠÍ. Standardní cena za kúru: 699,- Kč (pro porovnání – brazilský keratin vyjde dlouhovlásky za 4 000 Kč)
• Je za účelem uzdravení vlasů, nikoli narovnání (ačkoli jako vedlejší milý efekt se to nevylučuje).
• O takové dvě hoďky rychlejší.
• Můžete si tuto kůru nanášet i sami, jednoduše a rychle doma.
• Sice nevydrží měsíce, nýbrž pokud budete dopřávat vlasům kolagen i doma, zůstanou vám navěky.

Abych vás přesvědčila, rozhodla jsem se hledat na internetu obrázky dívčin, jak vypadaly mé vlasy předtím a poté.
Měla jsem vlasy vysušené a roztřepané, tak jsem nalezla blonďatou slečnu na fotce níže.
A vlasy, jaké mám teď na hlavě po kůře, se ZCELA shodují s vlasy Seleny na fotografii vedle!
Tato úžasná možnost vylepšení a ZDOKONALENÍ mých vlasů přišla od portálu Blogerky.cz, pro které je i tento článek určen a pokud stále váháte, tak s tím přestaňte, a mějte vlasy jako od Mattela!

Veškeré informace, objednávky a zajímavosti naleznete na: http://www.clinicalhair.cz

 Co se týče výzvy na portálu Blogerky.cz, ráda bych ještě upozornila na zajímavé vyšetření, které nese název Trichologie. Pomocí přístroje vám bude zjištěn problém vaší pokožky a vlasů (mastné, nadměrná sekrece tukového mazu/olejového mazu, nebo potních žláz; zda-li máte zakřivený vlasový kořínek, či sklon pro vypadávání a řídnutí vlasů).
S tím vším se dá na Clinical Hair něco dělat, léčit a uzdravit. Stačí k tomu mít jen ty správné a zdravé prostředky.
Vyšetření bude hloubkově prověřeno i na základě debaty – jakým životním stylem žijete, kouříte/pijete, máte stresovou práci, apod.
Můžete si nechat odebrat i kapku krve, kde pod mikroskopem bude odhalen váš problém s vlasy (ale i případně jinými zdravotními potížemi).

1 komentář:

  1. Je mym snem mit takove vlasy, bohuzel z financniho hlediska je to nemozne :-( ale az prijede ten princ tak je to tutovka :-D

    OdpovědětVymazat